Piese vestimentare pentru toamnă

piese_vestimentare_de_toamna_1

Odată cu venirea toamnei, toată lumea trece la haine mai groase și, cele mai multe dintre noi, facem shopping, în căutare de piese vestimentare pentru toamnă. Ce ne înnebunește, de-a dreptul, e că vremea foarte schimbătoare ne face, în unele zile, să plecăm dimineața foarte îmbrăcate și să murim de cald pe la prânz! Dacă faci smart shopping, poți să eviți situațiile de genul.

Eu am descoperit 10 piese pentru toamnă, toate de la același brand, care îmi permit să fac combinații istețe.

1. Puloverele tricotate
piese_vestimentare_de_toamna_2
Puloverele tricotate, nu doar că arată extraordinar, dar sunt si foarte călduroase, deci poți renunța ușor la geacă! În funcție de corpul tău, poți opta pentru unul dintre cele 6 pulovere care sunt în tendințe toamna asta: pulovere scurte, pulovere lungi, pulovere maletă, pulovere tricotate, pulovere oversize sau pulovere fără mâneci. Culorile care se poartă sunt: roz pal, albastru, bordo, mov, turcuaz, galben și roșu zmeură (culoarea mea favorită)!

2. Căciuli
piese_vestimentare_de_toamna_3
Căciula este un accesoriu permanent și de multe ori obligatoriu, când afară e rece. Trebuie să o alegi cu grijă, dacă vrei să arăți bine. Indiferent dacă ești adepta stilului elegant sau casual, când e frig afară trebuie să porți căciulă! Eu nu ies din casă, iarna, fără căciulă!

3. Fustele tricotate
piese_vestimentare_de_toamna_4
Fusta tricotată este în tendințe toamna asta! Pentru că e suficient de groasă, o poți purta chiar și la iarnă, cu o pereche de dresuri groase și niște botine frumoase.

4. Mănuși
piese_vestimentare_de_toamna_5
Nu te-ai fi așteptat la asta, nu? :)))) Ei bine, da! Când afară e frig, ai nevoie și de mănuși! Personal, le prefer pe cele cu degete, pentru că am pielea sensibilă și dacă nu îmi acopăr mâinile, e groaznic. Tendințele din modă spun de vreo câțiva ani că se poartă mănușile fără degete, dar eu mă încăpățânez să port ce îmi face bine. Până la urmă moda înseamnă să te inspiri și să alegi ceea ce te face fericită, nu!?

5. Jachetele lungi
piese_vestimentare_de_toamna_6
Fetelor, se poartă la greu jachetele lungi. Eu le adooooor! Se poartă în special cele cu două rânduri de nasturi, dar și cele cu accente de blană au fost destul de prezente pe podiumurile de modă. Eu vă încurajez (și așa va fi mereu) să purtați jachete în culori cât mai vii sau cât mai deschise. E păcat să porți o jacheta gri/negru, când există atâtea culori pe lumea asta.

6. Eșarfe
piese_vestimentare_de_toamna_7
Eu colecționez eșarfe! Am zeci de modele și de culori. Și îmi este foarte simplu să transform o ținută banală într-una deosebită, pentru că, de fiecare dată când vreau să fac asta, e suficient să aleg eșarfa potrivită și obțin rezultatul dorit.

7. Bluze
piese_vestimentare_de_toamna_8
Sezonul ăsta, tendințele sunt foarte generoase în materie de bluze. Se poartă dungile și imprimeurile-text, foarte mult. Imprimeurile alb-negru au avut și ele locul lor de cinste, anul acesta, în prezentările de modă ale designerilor.

8. Botine, cizmulițe și ghetuțe
piese_vestimentare_de_toamna_9
Botine, cizmulițe și ghetuțe… în general chestii micuțe. Asta se poartă toamna asta! Delicatețe, atenție le detalii, piele și design deosebit. Eu am făcut recent o pasiune pentru încălțămintea din piele întoarsă și o prefer cu toc mic sau chiar fără. Ador pantofii, dar când afară e frig, vreau să mă mișc rapid de colo-colo!

9. Geci
piese_vestimentare_de_toamna_10
Hai cu gecile colorate!!! Roz, bleu, verde deschis! Nu vă place să vedeți culori pe stradă? Visul meu este să am la mine vopsea, când ies pe străzi, și să colorez pe toată lumea. Mă doare foarte, foarte tare când văd doar geci închise la culoare. E ok să ai o geacă neagră, pentru atunci când vrei un stil sobru, dar în rest nu ai voie decât să fii colorată!

10. Fulare circulare
piese_vestimentare_de_toamna_11
Dacă nu vrei și insiști să nu porți căciulă, tipul ăsta de fular va fi cel mai bun prieten al tău. Datorită formei sale, îl poți purta pe cap și să îți protejezi și gâtul în același timp. Eu am unul gri deschis, dar astea de la DRYWASH arată prea bine ca să mă opresc doar la el.

Astea sunt cele 10 piese MUST HAVE ale toamnei 2015. Sunt piese versatile, care îți permit să fii trendy indiferent de vreme și care pot fi adaptate stilului tău. Ție ce îți lipsește?

Poate va inspirati si voi de AICI

Sursa articol:
http://blog.fashionup.ro/2015/10/19/must-have-piese-toamna-pentru-ea/

Share/Bookmark